ジェイク シマブクロ (JZ)

この写真は、1年前の宣伝のものですが、先日、NHKの音楽番組で夏川りみさん、小錦らと出ていました。以前から噂で知ってますが、初めて見ました。ウクレレで本当にヴァン ヘーレンらが、やってるようなテクニックをちょっと見せてくれてアゼンとしました。また何時も嬉しそうに楽しく演奏している姿も良かったです。一辺でファンになってしまいました。ウクレレというチャッチイ楽器という認識を改めされました。彼は、とにかく凄い!!!
c0058954_21431523.jpg

by zappapa | 2005-07-11 21:44 | 今日の1枚 | Comments(4)
Commented by (Y) at 2005-07-11 23:56 x
PONTANI SISTERSってworld famousなんですか? 僕は初めて知りました。ハワイでは必ずダンサーが付きますけど、そういう人たちでしょうか?
Commented by (JZ) at 2005-07-12 00:59 x
残念ながら全く知識が、ありません。トホホ。。。。。
Commented by (Y) at 2005-07-12 22:21 x
The World Famous Pontani Sisters, Angie, Tara & Helen are a trio of choreographed cuties circling the globe on a quest to bring glamour back to entertainment! These siblings jump started their performance career early, performing for family and friends by dancing on picnic tables! With a Frank Sinatra 8 track as accompaniment, and spaghetti as their pay, the Sisters developed a love for performance! Now, years later they have traveled the globe spreading their glamour gospel and bringing classic Burlesque sass back to the best venues around the world! The Sisters' well received by the worldwide media have garnered rave reviews and appeared in The New York Times, Glamour Magazine, The New Yorker, The Chicago Sun Times, USA Today, L'Uomo Vogue, Backstage, Newsweek and countless more.

とうことでした。チャンチャン。
Commented by (JZ) at 2005-07-13 00:09 x
なるほど!!!いいなあ!!!見てみたーい!!!
<< SPA IN TOSCANA ... そろそろ引退? (JZ) >>